Kérdés: Jó napot kívànok! 3 éve repülővel mentem haza. Stuttgartból Magyarországra. Az utazást interneten foglaltam, majd banki utalással fizettem a jegyet . A reptéren kinyomtattam a jegyet minden rendben ment. Egy hét múlva kezdődött a kálváriám .Felszólításokat kaptam, havonta kettőt, hogy fizessek . Felhívtam a repülőteret, ott azt mondták, minden rendben van. A mai napig jön az inkasszótól egy 54 eurós követelés arra hivatkozva, hogy valamit nem jól töltöttem ki a foglaláskor és nem tudták időben elkönyvelni a beérkezett pénzt,  illetve nem tudták azonosítani, mire utaltam. A kérdésem az, ha nem tudták könyvelni és nem tudták mire utaltam pénzt, miért adta ki a reptéri automata a jegyet, ahová csak egy számot kellett beírni és névre szóló jegyet kaptam. Ki és hol nem tudta könyvelni, ha a repülés napján tudták, ki vagyok. A szabályzat úgy szólt, ha 5 nappal a repülés kezdete előtt nincs bent a pénz, automatikusan törölnek az utaslistáról. Érdekes, hogy akkor tudták mire utaltam? Köszönöm a választ.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Ha nem volt megelőző FMH-eljárás, ami jogerőre emelkedett, akkor nem tudják inkasszózni. Az viszont nem biztos, hogy tud erről az eljárásról. Ezt előtte ellenőrizni kell.