Kérdés:  Egy ingatlankezelő cég által épített és általuk karbantartott cég egyik társasházának saját tulajdonú lakosa vagyok. A szolgáltató felé néhány kérdést, egy jogos kritikát fogalmaztam meg levélben. Az egyik kritikát “orvosolták”, de a többi kérdésemre azóta sem válaszoltak, hiába küldtem el azt újra, s hiába hívtam fel a társaság ügyvédjét is, hogy legyenek szívesek válaszolni. Én 24 éve hiánytalanul fizetem a közös költséget, s nem gondolom, hogy egy szolgáltatónak így kellene a fizető ügyféllel viselkednie? A kérdésem, hogy mit tehetek? A lakásomban pillanatnyilag két, a közös költség terhére elvégzendő javítani való is lenne. Várom segítségüket.

Válasz: Tisztelt Kérdező! A konkrét problémát nem írta le. Mit ért a közös költség terhére elvégzendő javítanivaló alatt? Mert ilyen egyébként nincsen.