2024.08.03.
Kérdés: Facebook-on eladtam egy hibás tv-t, rossz volt a képminőség, úgy hirdették, hogy hibás. Megjegyezném 17 ezer forintot kértem érte, most az illető feljelentett, mert nem vettem vissza a tv-t. Mit tehetek.?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Amennyiben hibásként hirdette, akkor nincsen mitől tartania.
2024.08.03.
Kérdés: Szeretném tudni hol itt a kis kapu? Illetve szeretnék ezekre a pontokra egy részletes magyarázatot kapni, pontosan ez mit is jelent: 5.4 Egy játékos egy fiókkal rendelkezhet játékvilágonként (egy játék egy részén belül). A felhasználó a letöltött alkalmazásban vagy a játék weboldalán tud bejelentkezni a fiókjába. Egy játékos számára egy játékvilágon belül (függetlenül attól, hogy letöltött mobilalkalmazással vagy a játék weboldalán játszik) több fiók birtoklása („multi fiók”) tilos, és a felhasználó azonnali zárolásával, illetve a licencszerződés rendkívüli felmondásával büntethető. Ebben az esetben mindenfajta felhasználói igény kizárt. 5.5 A felhasználó vállalja, hogy fiókja bejelentkezési adatait, jelszavait és hozzáférési adatait (összefoglaló néven „hozzáférési adatok”) titokban tartja, és haladéktalanul értesíti a vállalatot, amennyiben tudomására jut, vagy azt gyanítja, hogy illetéktelen harmadik fél tudomására jutottak a hozzáférési adatok.
Válasz: Tisztelt Kérdező! Egy fiókot hozhat létre a játékos, valamint az adatait nem oszthatja meg senkivel.
2024.08.02.
Kérdés: Eset leírása: 2022.12.17-én megrendeltem egy futópadot, melyet 2022.12.29-én szállítottak ki, értéke: 110.900 Ft (így jár a 2 év garancia). 2023.11.30-án kelt jegyzőkönyv és fotók alapján visszaküldtem garanciális javításra, lévén az egyik tartófül hegesztése eltört, de motorikusan hibátlanul működött, csupán az elektromos dőlésszög állítás nem üzemelt. 2024. január eleje óta folyamatosan érdeklődtem a javítás állapotáról, de soha semmilyen választ nem kaptam, kicsúszva ezzel nemcsak a 15 nap tájékoztatási kötelezettségük alól, de még a 30 napot sem tartották. 2024.01.29-én megkaptam a szervizlapot, mely szerint az eszköz javíthatatlan, levél teljes terjedelmében bemásolva: levelük szerint 6 hónapon belül akarják visszafizetni az eszköz eredeti vételárát, melyre jog szerint 8 nap áll rendelkezésre. Az online segítséggel felvettem a kapcsolatot (semmilyen más lehetőségem nincs), lévén csereterméket választom, hiszen a visszautalni kívánt összeg 110.900 Ft.
Válasz: Tisztelt Kérdező! Kérem, írja meg a további információkat és a kérdést, amire szeretne választ kapni.
2024.08.02.
Kérdés: A probléma az lenne, hogy pár hónapja feljelentettek engem (az exem), mert rendeltem a nevében a címére az internetről, illetve néhányszor felhívtam az éjszaka közepén, de nem vártam meg, hogy felvegye (csak ennyi történt). Semmi komoly szándékom nem volt vele, csak bosszantani akartam, mert nagyon csúnyán bánt velem, kihasznált, majd szakított, és azóta sem tudom az okát. Ő azt állította, hogy a futároknak ki kellett fizetnie az úti költséget, és a nő, aki felvette a vallomásom azt mondta, hogy “lehet” kell fizessek pénzt. Ön szerint tényleg kérhetnek pénzt a futárok, ha sokszor mennek ki feleslegesen egy címre (mert nekem nagyon bűzlik ez az egész)? Illetve azt szeretném még kérdezni, hogy Ön szerint ezért milyen büntetést kaphatok?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Valószínűleg semmilyen büntetést nem fog kapni, de azt javaslom fejezze be ezt a magatartást.
2024.08.02.
Kérdés: A főbérlő kulcs átadása után, ami ott maradt, szekrény és mosógép, elveheti? Megtarthatja, mintha a sajátja lenne?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Nem.