Kérdés: Egy webshopból vásároltam egy használt játék konzolt. Szeretnék élni az elállási jogommal, de az ügyfélszolgálat nem válaszol, így nem tudom hová küldjem vissza a terméket. Az ÁSZF-ben csak annyi van, hogy az üzletbe, de a cím nincs megadva. A csomag feladója nem azonos a webshop üzemeltetőjével és a cím a csomagon az a székhelye. Kérdésem milyen lehetőségeim vannak, illetve visszaküldhetem-e a csomagot a székhelyre és nem fizetés esetén kérhetek-e ez alapján végrehajtást?

Válasz: Tisztelt Kérdező! A termék kézbesítésétől számított 14 napon belül a fogyasztónak lehetősége van elállni vásárlásától egyoldalúan. Ezt jelezheti postai úton, e-mail-en keresztül, vagy akár szóban (telefonon). Az internetes web-shop köteles haladéktalanul visszaigazolni a nyilatkozat megérkezését. Amennyiben a megfelelő módon jelezte elállását, saját költségen visszajuttatja a terméket, abban az esetben az Ön részéről nincs további kötelezettség. Célszerű a székhelyre küldenie.