Kérdés: Abban kérem a segítségüket, hogy vásároltam 2022.02.10-én egy okos órát. Most télen volt egy garanciális szervizelése, majd 09.09-én megint elküldtem szervizbe, mert meghibásodott (egy vízálló okos óra, amire a gyártó vállalja a beázás miatti meghibásodást). A mai napig (10.11.) hivatalosan nem volt hír az órámról, a központi szervizben van. Ma annyit mondtak nekem a szervizben, hogy elutasításra került, indoklás, alátámasztás nélkül, de továbbra sem lett visszaküldve a szervizbe, ahol leadtam. 30 napon túl vagyunk már és én nem vagyok hajlandó elfogadni az álláspontjukat. Hogy tudnék tovább menni az ügyben?
Válasz: Tisztelt Kérdező! A fogyasztóvédelemnél panaszt tehet, a Békéltető Testülethez kérelmet nyújthat be, illetve ügyvédi felszólító levelet is küldhet, azonban ezek egyike se kötelezi a vállalkozót a kijavításra.