Kérdés: Az eset nem tiszta, mert előzetes információt, megkeresést nem kaptunk, jegyző írt nekünk levelet, a jegyzőt hívtam, bejelentést tettek 26-án ázás miatt, ezért ő kijön hozzánk szétnézni. Ez az, amit én tudok: az alattunk levő 2x ázott el, először nem a mi hibánkból, hanem a kötelező plombálást végző cég által hozott és beszerelt cső repedt el másnap, mire észrevettük jelentős lett a kár. Rá 2 napra a kád alatt csöpögést fedeztünk fel, ez sos hárítva lett. Azóta ázás nincsen. A panasz dátuma mindkét eset után áll, így ha helyreállítási kötelezettségünk keletkezik, akkor hogyan és milyen mértékben tudjuk azt tovább terhelni a cégre, aki nyilvánvalóan literszámra küldte le a vizet hozzájuk?

Válasz: Tisztelt Kérdező!  Meg kell várni, hogy milyen költségek keletkeznek hivatalosan. A plombálást a társasház végezte vagy Önök? Nem teljesen világos.

www.jogomvan.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket (cookies) használ ahhoz, hogy a weboldal megfelelően működjön, továbbá az oldalt felkereső látogatók számára a legjobb felhasználói élményt lehessen biztosítani. A sütikben elmentett információk a weboldalt felkereső látogatók böngészőjében kerül tárolásra, és olyan adatokat tartalmaznak amelyeknek segítségével felismerhetjük, ha a weboldalra visszalátogat, vagy segít abban, hogy a weboldal melyik oldalait látogatja a felhasználó a leggyakrabban, mik a legérdekesebbek számára, melyik részek a legjobban használhatóak.

A felhasználó a bal oldali rész fülein keresztül a süti beállításokat részletesen be tudja állítani.