Kérdés: Az eset nem tiszta, mert előzetes információt, megkeresést nem kaptunk, jegyző írt nekünk levelet, a jegyzőt hívtam, bejelentést tettek 26-án ázás miatt, ezért ő kijön hozzánk szétnézni. Ez az, amit én tudok: az alattunk levő 2x ázott el, először nem a mi hibánkból, hanem a kötelező plombálást végző cég által hozott és beszerelt cső repedt el másnap, mire észrevettük jelentős lett a kár. Rá 2 napra a kád alatt csöpögést fedeztünk fel, ez sos hárítva lett. Azóta ázás nincsen. A panasz dátuma mindkét eset után áll, így ha helyreállítási kötelezettségünk keletkezik, akkor hogyan és milyen mértékben tudjuk azt tovább terhelni a cégre, aki nyilvánvalóan literszámra küldte le a vizet hozzájuk?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Meg kell várni, hogy milyen költségek keletkeznek hivatalosan. A plombálást a társasház végezte vagy Önök? Nem teljesen világos.