Kérdés: Egy alkalommal az idén szerettem volna egy okos órát megvenni egy oldalon 75.000 Ft-ért. Sajnos hiába vártam a terméket, nem érkezett meg. Amikor már másnap világossá vált, hogy csalás áldozata lettem felhívtam a bankomat és hatezer párszáz forintért visszahívást kértem az összegre (K&H Bank), de az összeg nem érkezett meg a számlámra másnap. Bementem a rendőrségre, a feljelentést megtettem. A csaló, mint kiderült külföldi és a Raiffeisen Banknál vezeti a számlát, amire én utaltam. A Raiffeisen Bank nem hívta vissza az összeget és azt nem küldte nekem vissza. A csaló még nincs meg, ellene elfogatóparancs van érvényben és a 75.000 Ft károm sem térült meg. Ilyen esetben hol kell megigényelni a kártérítést, ha van ilyen? Merthogy tudom, hogy van ilyen lehetőség, csak azt nem tudom, hol kell megigényelni.
Válasz: Tisztelt Kérdező! A rendőrségi eljárásban jelentse be az ún. polgári jogi igényét.