Kérdés: A kérdésem a következő lenne: Karácsonyra szerettünk volna egy számítógépet összeszereltetni az unokámnak, amit a fiam intézett egy internetes bolttal. Előre fizettünk, időben. Több, mint 2 hét volt karácsonyig, de a bolt készlete alapján minden raktáron, a szállítónál volt. Jelezték is e-mailben, hogy meglesz karácsonyra a gép. 10 nappal karácsony előtt szóltak, hogy beérkezett az összes alkatrész, utalhatunk. Ez megtörtént még aznap. Viszont karácsony előtt 3 nappal jött a GLS értesítés, hogy csomagot készítenek össze a számunkra. A bolt megerősítette, hogy szerdáig oda ér. De nem ért ide a mai napig. A GLS szám szerint nem adták át még a csomagot. A bolt szerint ez megtörtént kedden. Mivel olvastam a boltról infókat, amiben jelezték, hogy többeknél így húzták az időt, hogy a GLS-t hibáztatták, így kezdek félni, hogy idén nem lesz ebből gép. Így is rossz élmény volt a karácsony, hisz nem jött meg a gép, amire a család összedobta a pénzt. A kérdésem: milyen jogaim vannak, ha máshonnan venném meg?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Javaslom, mielőbb vegye fel a kapcsolatot a bolttal illetve a futárcéggel, hiszen Önnek 14 napos elállási joga van a vásárlástól számítottan. Javaslom, intézkedjen azonnal.