Kérdés: Céges számlára vettünk elektronikai eszközt, ez sajnos elromlott, és a garancia aktív ideje alatt le is adtuk szervizbe. A szerviz vállalt 30 napos határidőt a javításra / cserére. Milyen lehetőségeink vannak jogi személyként a 30 napon túli csere vagy számla ellenében a vételár visszatérítésére?

Válasz:  Tisztelt Kérdező! Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor,  a szerviz köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a szerviz köteles a  vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.