Kérdés: 2021.06.17-en vásároltam egy fagyasztó szekrényt, a szállítást következő hét keddjére ígérték azaz 2021.06.21-re. Ma már 29-e van és a szállítást nem oldották meg. Az árut nem szállították ki a lakcímre. Amit vásároltam azt egy áruházban választottam ki. Többször reklamáltam, ígéretek voltak, de a teljesítés elmaradt. Mit tudok csinálni, hogy végre meghozzák a várva várt árut?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Elsősorban azt javaslom, hogy próbálja felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal, illetve tekintse át az önök között létrejött megrendelésnek a kiszállítás időtartamára vonatkozó részét. Amennyiben a továbbiakban sem kerül a fagyasztó szekrény kiszállításra, javaslom, forduljon személyesen az áruházhoz a problémával. Ugyanakkor a Polgári Törvénykönyv szabályozása értelmében, ha a szerződésszegés következtében a jogosultnak a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől, vagy ha a szerződéskötés előtt fennállt helyzetet természetben nem lehet visszaállítani, felmondhatja azt, ha e törvény eltérően nem rendelkezik.