Kérdés: Eset leírása: 2022.12.17-én megrendeltem egy futópadot, melyet 2022.12.29-én szállítottak ki, értéke: 110.900 Ft (így jár a 2 év garancia). 2023.11.30-án kelt jegyzőkönyv és fotók alapján visszaküldtem garanciális javításra, lévén az egyik tartófül hegesztése eltört, de motorikusan hibátlanul működött, csupán az elektromos dőlésszög állítás nem üzemelt. 2024. január eleje óta folyamatosan érdeklődtem a javítás állapotáról, de soha semmilyen választ nem kaptam, kicsúszva ezzel nemcsak a 15 nap tájékoztatási kötelezettségük alól, de még a 30 napot sem tartották. 2024.01.29-én megkaptam a szervizlapot, mely szerint az eszköz javíthatatlan, levél teljes terjedelmében bemásolva: levelük szerint 6 hónapon belül akarják visszafizetni az eszköz eredeti vételárát, melyre jog szerint 8 nap áll rendelkezésre. Az online segítséggel felvettem a kapcsolatot (semmilyen más lehetőségem nincs), lévén csereterméket választom, hiszen a visszautalni kívánt összeg 110.900 Ft.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Kérem, írja meg a további információkat és a kérdést, amire szeretne választ kapni.