Kérdés: Eset leírása: 2022.12.17-én megrendeltem egy futópadot, melyet 2022.12.29-én szállítottak ki, értéke: 110.900 Ft (így jár a 2 év garancia). 2023.11.30-án kelt jegyzőkönyv és fotók alapján visszaküldtem garanciális javításra, lévén az egyik tartófül hegesztése eltört, de motorikusan hibátlanul működött, csupán az elektromos dőlésszög állítás nem üzemelt. 2024. január eleje óta folyamatosan érdeklődtem a javítás állapotáról, de soha semmilyen választ nem kaptam, kicsúszva ezzel nemcsak a 15 nap tájékoztatási kötelezettségük alól, de még a 30 napot sem tartották. 2024.01.29-én megkaptam a szervizlapot, mely szerint az eszköz javíthatatlan, levél teljes terjedelmében bemásolva: levelük szerint 6 hónapon belül akarják visszafizetni az eszköz eredeti vételárát, melyre jog szerint 8 nap áll rendelkezésre. Az online segítséggel felvettem a kapcsolatot (semmilyen más lehetőségem nincs), lévén csereterméket választom, hiszen a visszautalni kívánt összeg 110.900 Ft.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Kérem, írja meg a további információkat és a kérdést, amire szeretne választ kapni.

www.jogomvan.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket (cookies) használ ahhoz, hogy a weboldal megfelelően működjön, továbbá az oldalt felkereső látogatók számára a legjobb felhasználói élményt lehessen biztosítani. A sütikben elmentett információk a weboldalt felkereső látogatók böngészőjében kerül tárolásra, és olyan adatokat tartalmaznak amelyeknek segítségével felismerhetjük, ha a weboldalra visszalátogat, vagy segít abban, hogy a weboldal melyik oldalait látogatja a felhasználó a leggyakrabban, mik a legérdekesebbek számára, melyik részek a legjobban használhatóak.

A felhasználó a bal oldali rész fülein keresztül a süti beállításokat részletesen be tudja állítani.