Kérdés: Egy garanciális telefon szervizeléssel kapcsolatban szeretnék érdeklődni, hogy a cég (Samsung) által adott válasz, mennyire jogos és van-e esetleg esélyem egy telefoncserére vagy bármire? A telefon január 26-án lett vásárolva. Február 18-án az energiatakarékos mód bekapcsolása után a telefon többet nem kapcsolt be. A telefont másnap leadtam a Samsung Downtown szervizben. Ez követően március 16-ig nem volt semmi információ a telefonról. Ekkor beszéltem először a chates supportjukkal, ahol az kaptam válasznak, hogy e-mailben jeleznek mi a helyzet a telefonnal. Ez sajnos nem történt meg. Ezt követően március 18-án próbáltam legközelebb beszélni velük, ekkor azt mondták a telefon készen, de március 22-ig nem tudják kiadni. Ez picit fura volt számomra, mert a szervizekre a zárás nem volt kötelező. Ezután március 26-án volt a következő beszélgetés, ekkor azt mondták telefonon felhívnak és utánajárnak, mi lehet a telefonnal. Sajnos ez se történt meg. Március 30-án ismét…

Válasz: Tisztelt Kérdező! Minden esetben kötelesek önnek visszaszolgáltatni a telefont. Kérdéses, hogy mennyibe került a készülék, mert jelenleg 250.000 forint feletti értéknél hosszabbított garanciával dolgoznak a szolgáltatók, ám ez önt nem érinti, hiszen a telefont 3 hónapja vásárolta. Javaslom, hogy a szervizzel vegye fel a kapcsolatot és kérje vissza a telefont. Amennyiben nem sikerült megjavítaniuk, úgy forduljon másik márkaszervizhez szerződésével, számlájával.