Kérdés: Próbálok minél célratörőbb lenni, és csak a lényeget írom le. Online vásároltam egy rejtett, kém fülest indukciós hurokkal. Ki kellett bontanom ahhoz, hogy ki tudjam próbálni. Sajnos azonban maga az áru hibás / működésképtelen volt. Az árut visszajuttattam a 14 napos jogvesztő határidőn belül, azonban az eladó megtagadta a vételár visszatérítését, arra hivatkozva, hogy ő higiéniai terméket adott el. Véleményem szerint egy fülhallgató nem minősül higiéniai terméknek. Kérdésem az, hogy egy eleve működésképtelen, hibás termék kikézbesítése, felülírja-e a higiéniai termékekre vonatkozó, visszaküldést nem lehetővé tevő jogszabályt? Véleményem szerint, ha az eladó megjavítja, megtisztítja a terméket, azt követően harmadik felek számára ismét értékesítheti.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Nem. A leírtak alapján köteles visszavenni az eladó a terméket.