Kérdés: 2021. június 6-án elköltöztünk. A régi helyen felmondtuk az Invitel szolgáltatást, leadtuk a cég által biztosított eszközöket hiánytalanul. A szolgáltatónál rendeztük az összes tartozást, illetve tájékoztattak bennünket, hogy 0 a tartozás. Az új lakcímünkre a bekötés utáni számlákat rendeztük. Ezek után kaptunk a régi címre 17.369 Ft-os számlát konkrét tartozás megjelölése nélkül? Az ügyfélszolgálat valami szolgáltatóváltásra hivatkozott 2016-ból, hogy az átadás után most derült ez ki, de most mondott semmi konkrét dogot. Kell-e ilyen számlára fizetni?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Mindenekelőtt javaslom, hogy a számlák és minden egyéb bizonylat birtokában forduljanak személyesen a szolgáltatóhoz az esetleges félreértések kiküszöbölése érdekében. Egyébiránt az esetleges elévülést is vizsgálni kell.