Kérdés: Interneten rendeltem egy számítástechnikai terméket (A termék), amely a webshopban ehhez a termékhez tartozó képet, nevet, cikkszámot jelzett, de utólag kiderült (miután a terméket átvettem), hogy nem az A terméket kaptam meg, hanem egy másik (B terméket), amely gyengébb paraméterekkel rendelkezik. A visszaigazoló e-mailben az A termék cikkszáma és a B termék neve szerepelt. Emellett, miután a terméket átvettem, a webshopban lévő A terméket átnevezték a B termék nevére, de a képek, cikkszám a régi maradt és megemelték az árat. Felvettem a webshoppal a kapcsolatot, de elutasítóak voltak, többször is jelezték, hogy szerintük én valótlant állítok. Majd a levelezés után kértem, hogy keressenek meg telefonon, mert hiába próbáltam őket elérni, nem lehetett. Ez megtörtént, bár a beszélgetés során trágár kifejezésekkel illetett, hogy nekem feltett szándékom megkárosítani őt. 14 napos elállási jog gyakorlásán kívül tehetek bármit?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Ilyen esetben az Ön által említett 14 napon belül érvényesíthető elállási jog lehet a megoldás. Ha a webshop továbbra sem működik Önnel együtt azt javaslom, hogy forduljon a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, illetve békéltető testületekhez.