+36 20 966 2061 info@jogomvan.hu

Kérdés: Weben keresztül, egyéni vállalkozóként rendeltem egy hegesztőgépet, mely pár perces használat után tönkrement. A webshop üzemeltetőjének jeleztem a problémát, melyről fényképet kért. Azóta nem tudom felvenni a működő webshop-pal a kapcsolatot, vissza sem hívnak, e-mailre nem válaszolnak. A félő, hogy ha a terméket visszaküldöm, a pénzem is bent marad és a terméket sem látom többé. Milyen lépéseket tehetek a tönkrement termék miatti kártalanítás ügyében?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Internetes vásárlás esetén Önnek 14 napon belül indokolási kötelezettség nélküli visszaküldési, elállási joga van. Javaslom, hogy mielőtt adja fel elállási nyilatkozatát – az interneten talál hozzá mintát – postán, tértivevényes úton, továbbá juttassa vissza a gépet. Amennyiben nem hajlandó a cég fizetni önnek, úgy fizetési meghagyásos eljárás útján (majd esetlegesen peres eljárással) érvényesítheti követelését.