Kérdés: Szeptemberben egy magánszemély közreműködésével javításra küldtünk 2 db motor alkatrészt. Állítólag októberben elkészült, kb. 35.000 Ft-ért, de a mai napig nem tudtuk átvenni, mert a közvetítő magánszemély folyamatosan hiteget, rengeteg alkalommal lemondta a találkozót, nem jött el vagy legutóbb üres kézzel érkezett, újabb ígérettel. Rengeteget utaztunk és vártunk már rá miatta, a telefont csak akkor veszi fel, ha kedve tartja és még nem ismeri a számot. Sajnos átvételi elismervényt nem írtunk, de több SMS váltás történt. Az egyik 2 órás várakozásunk és reménytelen telefonok után, még ő volt felháborodva SMS-ben, hogy neki áll benne a pénze, ne hívogassuk! Mit tehetnénk ebben az esetben?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Azt javaslom, hogy személyesen forduljon a közvetítő magánszemélyhez, amennyiben a találkozó továbbra is eredménytelenül zárul, abban az esetben forduljon közvetlenül a javítást végző személyhez. Ha a találkozás sikertelen, javaslom fizetési meghagyásos eljárás megindítását.