Kérdés: Szeptemberben egy magánszemély közreműködésével javításra küldtünk 2 db motor alkatrészt. Állítólag októberben elkészült, kb. 35.000 Ft-ért, de a mai napig nem tudtuk átvenni, mert a közvetítő magánszemély folyamatosan hiteget, rengeteg alkalommal lemondta a találkozót, nem jött el vagy legutóbb üres kézzel érkezett, újabb ígérettel. Rengeteget utaztunk és vártunk már rá miatta, a telefont csak akkor veszi fel, ha kedve tartja és még nem ismeri a számot. Sajnos átvételi elismervényt nem írtunk, de több SMS váltás történt. Az egyik 2 órás várakozásunk és reménytelen telefonok után, még ő volt felháborodva SMS-ben, hogy neki áll benne a pénze, ne hívogassuk! Mit tehetnénk ebben az esetben?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Azt javaslom, hogy személyesen forduljon a közvetítő magánszemélyhez, amennyiben a találkozó továbbra is eredménytelenül zárul, abban az esetben forduljon közvetlenül a javítást végző személyhez. Ha a találkozás sikertelen, javaslom fizetési meghagyásos eljárás megindítását.

www.jogomvan.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket (cookies) használ ahhoz, hogy a weboldal megfelelően működjön, továbbá az oldalt felkereső látogatók számára a legjobb felhasználói élményt lehessen biztosítani. A sütikben elmentett információk a weboldalt felkereső látogatók böngészőjében kerül tárolásra, és olyan adatokat tartalmaznak amelyeknek segítségével felismerhetjük, ha a weboldalra visszalátogat, vagy segít abban, hogy a weboldal melyik oldalait látogatja a felhasználó a leggyakrabban, mik a legérdekesebbek számára, melyik részek a legjobban használhatóak.

A felhasználó a bal oldali rész fülein keresztül a süti beállításokat részletesen be tudja állítani.