Kérdés: Az lenne a kérdésem, hogy vásároltam internetes bolttól órát, majd úgy alakult fél évvel később, vissza kellett küldenem javításra. Azért küldtem nekik egy helybéli órásmester helyett, mert hitegettek, hátha garanciás lesz, de nem lett. A probléma a következő: Májusban küldtem el, június 1-jén írtak, hogy megérkezett az órám, mondták mennyibe kerülne az órám javítása, amit el is fogadtam. Majd július közepéig semmi válasz nem érkezett tőlük, többszöri keresésre sem, végül 07.19-én írtak, hogy következő héten küldik az órámat. Azóta sem érkezett semmi, de még csak nem is válaszolnak a leveleimre. Az oldalon megadott telefonszámot pedig hiába hívom, sosem veszik fel. Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy ilyenkor mit lehetne tenni? 100 ezer Ft értékű óráról van szó.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Küldhet nekik postai úton felszólítást, határidő tűzésével az ügy mielőbbi rendezését és elszámolást kérve. A határidő eredménytelen leteltét követően fizetési meghagyásos eljárást (FMH) kezdeményezhet.