Kérdés: Interneten vásároltam repülőjegyeket és a légitársaság törölte a járatot. Erről nem kaptam értesítést. Új repülőjegyet kellet vásárolni és szállást is, mert csak  következő nap volt járat. Kb. € 1200 költöttem (én és a 11 éves lányom). Az internetes portártól kaptam visszatérítést a törölt járatra, 122.000 Ft-ot (ami 1/4 része ahhoz képest, ami kár ért). Utasbiztosítást is kötöttem a lányomnak, de írták, hogy nem vagyok jogosult semmilyen kártérítésre. Mi a teendőm? Kaphatok tanácsot?

Válasz: Tisztelt Kérdező! A pontos válaszhoz kéne tudnunk a lemondás körülményeit, illetve fontos, hogy először Ön írásban a légitársaságnál panaszt tegyen. Mindentől függetlenül természetesen visszajár az összeg, csak a feltételeket stb. szükséges pontosan tisztázni.