Kérdés: Rendeltem egy online piachelyről terméket. A futárszolgálat azt állítja, hogy a terméket kézbesítette, én viszont semmit sem kaptam kézhez. A webáruház a futárszolgálat nyomkövetési információjára hivatkozva azt mondja, hogy a kötelezettségét teljesítette és a rendelt terméket kiszállította. Ha a futárszolgálat azt állítja, hogy a csomagot kézbesítette, én pedig azt, hogy nem kaptam semmit akkor mit lehet csinálni?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Azt javaslom, próbálja meg felvenni a kapcsolatot újra a céggel és rendezni a helyzetet, úgy, hogy ez bizonyítható legyen. Amennyiben megpróbálja rendezni a fogyasztási jogvitát és nem jár sikerrel, valamint hitelt érdemlően tudja ezt igazolni, akkor a Békéltető Testülethez fordulhat, végső esetben pedig FMH után a bírósághoz. Ha átvett terméket, akkor azt a futárszolgálatnak igazolnia kell(ene).