Kérdés: Egy érdekes ügyben kérdeznék. 3 éve használok egy mobilos (játék) applikációt. Ezen idő alatt voltak tranzakcióim. Tisztában vagyok vele, hogy visszatérítésre vagy az utolsó 90 nap alatt létrehozott tranzakciók közül vagy az utolsó 25 tranzakcióra van lehetőség. Azonban a csavar a történetben, hogy kínai székhellyel rendelkező “gyártó” a héten tehát 2023.11.08-án az egész játék platformját megváltoztatta, mellyel a fizetett tartalmak is megváltoztak vagy elvesztek az applikáción belül. Kérdésem, hogy ilyen esetben mit lehet tenni? A store-ból már nem tudok visszatérítést indítani, ugyanis már 3-4 hónapja nem történt app-on belüli vásárlás és az utolsó 25 vásárlásom sem ebben az applikációban történt. A bankommal hamarosan egyeztetek ez ügyben.
Válasz: Tisztelt Kérdező! Az applikáció szabálytalan megváltoztatása okán fogyasztóvédelemhez fordulhat azonban ehhez meg kell tudnia, hogy melyik fogyasztói központ hatáskörébe tartozik, hol van esetleg még székhelye a cégnek.