Kérdés: Problémám röviden a következő: új építésű Ingatlanunkat 2021-ben vásároltuk csok és hitel segítségével. Az ingatlanhoz napelem is tartozik, melyet 2022. májusában telepítettek. Ennek a hálózatba kötése a mai napig nem történt meg. Tehát több, mint másfél éve várunk erre. A napelem kivitelezést végző céggel számtalan telefonhívás és e-mail váltás történt, majd a javaslatukra idén (2023) nyáron kezdeményeztük az áramszolgáltatónál azt, hogy a nevünkre kerüljön az ügy, hogy mi is el tudjunk járni ezzel kapcsolatban. De hiába történt meg ez is, az áramszolgáltató folyamatosan csak hiteget, de semmilyen előrelépés nem történt az ügyben. Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hova, kihez fordulhatunk ebben az ügyben? A téli hónapokban 120-140 ezer Ft a villanyszámlánk, amit már nem tudunk kifizetni.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Az áramszolgáltatóval tudnak erről egyeztetni elsődlegesen. Leveléből nem derül ki, hogy Önök és az áramszolgáltató között a jogviszony már ténylegesen létrejött-e.