+36 20 966 2061 info@jogomvan.hu

Kérdés: Online rendeltem egy csillárt. 1 hétre jött a válasz, hogy nincs készleten, törölték a megrendelést. Furcsálltam, mert azt írta az oldal, hogy raktáron van. Megnéztem ismét, még mindig raktáron, azonban az ár magasabb lett. Rákérdeztem, hogy ez hogy lehet. Erre egy másik történet jött, hogy az egy bemutató darab volt, csak teljes áron tudom megvenni. Ez sehol nem volt feltüntetve, hogy az egy bemutató darab lett volna. Igazából annyi történhetett, hogy elütötték az árat, egy kettes lemaradt az elejéről és ezekkel a sztorikkal próbáltak lerázni. Azt szeretném kérdezni, hogy igényt tarthatok-e a lámpára az általam megrendelt áron, illetve kihez fordulhatok ezzel kapcsolatban.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Amennyiben nem fizetett előre, nem tud eredményesen igénnyel élni.