Kérdés: “Black Friday” akció keretében online vásároltam egy terméket Magyarország egyik legnagyobb online webáruházában. A vásárlást követő 9. napon e-mailben azt a tájékoztatást kaptam, hogy “A terméket egy sajnálatos technikai ok miatt nem tudjuk Önnek küldeni.” Az általam megrendelt termék (illetve két termék egy csomagban) azóta is elérhető – magasabb áron – a webshopban és az applikációban is. Azt feltételezem, hogy túl alacsony árral került feltüntetésre a termék és ennek az elírásnak köszönhetően nem szeretnék küldeni a terméket. Én úgy gondolom, ez megtévesztés, és a cégnek vállalnia kellene a megrendelés teljesítését. Köszönöm, ha tud abban segíteni, hogy van-e bármilyen jogszabály vagy rendelet, amire hivatkozva kérhetem a termék kiszállítását.

Válasz: Tisztelt Kérdező! A fogyasztóvédelem felé (kormányhivatal) tudja jelezni az esetet.