Kérdés: Kell-e aggódnom amiatt, hogy megpróbálja kifizettetni vagy ki is fizetteti velem a webáruház az általam visszautasított termék postaköltségét? A történet a következő. Rendeltem egy fűkaszát. Bármiféle kérdés nélkül egy teljesen eltérő márkájú, fele akkora teljesítményű kaszát küldtek. Szerencsére, vagy épp nem szerencsére nem volt különösebben csomagolva, fóliázva. Így kapásból láttam, hogy nem azt küldték, amit rendeltem. Így mondtam a futárnak, hogy én ezt nem veszem át. A webáruház ÁSZF -ben nem találtam erre utaló részt, hogy helyettesítenék a terméket így. Vagy csak nagyon elrejtve van…. Most, hogy utána olvastam az áruháznak, nem sok pozitív értékelést látok, sokkal inkább etikátlan stb. magatartást a részükről. Fotót készítettem a dobozról. .

Válasz: A vállalkozás hibázott, ezért neki kell állnia a postaköltséget.