Kérdés: 2020. januárban szállásutalványt vásároltam, ami napi 3x étkezést, ingyen parkolást tartalmazott. 2020. szeptemberében foglalásom volt, de a járvány miatt a szálloda bezárt, foglalásomat nem tudtam igénybe venni. Utalványom emiatt 2021. januárban lejárt. Most szeptemberben akartam ismét beváltani, de hivatkozva arra, hogy az utalvány lejárt csak napi 2x étkezés, fizetős parkolásra módosítva vehettem volna igénybe az utalványomat. Tekintettel arra, hogy nem is tudtam volna lejárat előtt igénybe venni a szolgáltatást, jogosan kérhetem-e az eredeti szerződében leírt szolgáltatásokat, illetve ha nem teljesítik azt ,jogom van-e a befizetett összeg visszakérésére? Ha igen, hova fordulhatok panaszommal?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Kérdése megválaszolásához ismernünk kellene az Ön által megkötött szerződés tartalmi elemeit, valamint a Szolgáltató által megjelölt szerződési feltételeket. Javaslom, hogy minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval, hiszen ilyenkor az Szolgáltató által meghatározott Általános Szerződési Feltételek az irányadók, ezek ismeretében lehet nyilatkozni, hogy milyen lehetséges megoldások vannak ilyen esetben. Ha nem sikerül, akkor: fogyasztóvédelem, békéltető testület, FMH, bírósági peres eljárás jöhet szóba a leírtak alapján.