Kérdés: Áprilisban foglalt szállás visszaigazolásában szerepel az éttermi szolgáltatás is, amit tavasszal láttunk is a helyszínen, ezzel terveztünk, szempont volt, hogy legyen étkezés. Most szeptemberben viszont a helyszínen közölték, hogy konyha nincs. Erről nem értesítettek érkezésünk előtt. Mi emiatt, mivel étkezés nélkül maradtunk, 3 nap helyett egyet maradtunk, kijelentkezéskor viszont a teljes árat kifizettették velünk, rámutatva a foglalási feltételekre, ahol valóban az szerepel, hogy jogosultak a teljes összegre. A helyszínen erre nem tudtam reagálni, de nincs valami jogszabály, ami kötelezi a szállásadót, hogy ilyen változásról értesítsen? Nem követett el a szállásadó mulasztást, amire hivatkozva visszatérítést vagy mást lehetne kérni?
Válasz: Tisztelt Kérdező! A pontos válaszhoz szükséges lenne a szállás általános foglalási feltételeinek vagy szabályzatának az ismeretére.