Kérdés: Áprilisban foglalt szállás visszaigazolásában szerepel az éttermi szolgáltatás is, amit tavasszal láttunk is a helyszínen, ezzel terveztünk, szempont volt, hogy legyen étkezés. Most szeptemberben viszont a helyszínen közölték, hogy konyha nincs. Erről nem értesítettek érkezésünk előtt. Mi emiatt, mivel étkezés nélkül maradtunk, 3 nap helyett egyet maradtunk, kijelentkezéskor viszont a teljes árat kifizettették velünk, rámutatva a foglalási feltételekre, ahol valóban az szerepel, hogy jogosultak a teljes összegre. A helyszínen erre nem tudtam reagálni, de nincs valami jogszabály, ami kötelezi a szállásadót, hogy ilyen változásról értesítsen? Nem követett el a szállásadó mulasztást, amire hivatkozva visszatérítést vagy mást lehetne kérni?

Válasz: Tisztelt Kérdező! A pontos válaszhoz szükséges lenne a szállás általános foglalási feltételeinek vagy szabályzatának az ismeretére.

www.jogomvan.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket (cookies) használ ahhoz, hogy a weboldal megfelelően működjön, továbbá az oldalt felkereső látogatók számára a legjobb felhasználói élményt lehessen biztosítani. A sütikben elmentett információk a weboldalt felkereső látogatók böngészőjében kerül tárolásra, és olyan adatokat tartalmaznak amelyeknek segítségével felismerhetjük, ha a weboldalra visszalátogat, vagy segít abban, hogy a weboldal melyik oldalait látogatja a felhasználó a leggyakrabban, mik a legérdekesebbek számára, melyik részek a legjobban használhatóak.

A felhasználó a bal oldali rész fülein keresztül a süti beállításokat részletesen be tudja állítani.