Kérdés: Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 2 hete voltunk nyaralni egy 4 Csillagos szállodaláncban, már az elején nem azt a szobát kaptuk, amit szerettünk volna, vagy ami a weboldalon volt, kaptunk másikat, amivel meg is elégedtünk. 2 éjszaka után nagy vihar volt, a ház beázott, nem lehetett kimenni sem, az áramszekrény is víz alatt állt. Délutánig vártunk, hogy történjen valami, akkor hívtak, hogy hagyjuk el a szállást, szakadó esőben a kerten keresztül, mivel a folyosó vízben állt, segítséget nem kaptunk. Úgy döntöttünk elhagyjuk a szállást, az igazgató mondta, hogy este, másnap hív a kártalanítás miatt. Még 5 éjszaka lett volna. Ez nem történt meg, és a szálloda láncolat sem válaszol semmilyen levélre. 1700 euró volt, mit tudunk ilyenkor tenni?
Válasz: Tisztelt Kérdező! Azt javaslom küldjenek felszólító levelet ügyvéd közreműködésével. Amennyiben nem érkezik válasz, fizetési meghagyásos eljárást indíthatnak ügyvéd vagy közjegyző segítségével.