Kérdés: Egy szálloda honlapján foglaltam egy szobát online.  A hotelbe érkezve a kulcs átvétele után láttam, hogy a szoba egy tűzfalra, és egy előtetőre néz, oldalról is lezárva mindennemű kilátást. Kértem másik szobát, de nem volt (bár a recepcióról megnéztem a neten, és még hirdettek ilyen szobát, mint elérhető lehetőség.) A személyzet arrogáns és lekezelő volt, ezt nem részletezem. Szerintük ez “szükségszoba”. Visszaadtam a kulcsot, és próbáltam másik szállást keresni, ami nyilván nem volt egyszerű főszezonban. Nemrég egy ügyvédi felszólítást kaptam, hogy fizessem ki a teljes szobaárat, valamint egy általam ismeretlen ügyvédi iroda díját is. Milyen lehetőségeim vannak?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Elsősorban javaslom a kérdéses honlapon található Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) áttekintését. Ezt követően tanácsolom, hogy személyesen konzultáljon ügyvéd szakemberrel a lehetséges jogorvoslati lehetőségekről.