Kérdés: Édesapám fekvőbeteg. 2010 júliusában telefonon keresztül csalók kicsalták édesapám személyes adatait (igazolványszám) és a nevében egy szolgáltatónál 5 db telefon rendeltek, majdnem 2 millió Forint értékben. A szolgáltatónál édesapámnak más szolgáltatásra érvényes szerződése van. Ezt követően újabb telefonos csalás keretében édesanyámat egy fedőtörténettel megtévesztették, így édesanyám jóhiszeműen átvette édesapám nevére érkező csomagot, azt aláírta, majd a csalóknak a csomagot átadta. Feljelentés folyamatban, a szolgáltatónál csalás bejelentése folyamatban. Kérem, adjon jogi tanácsot a teljesen elkeseredett családnak, mi várható az eljárás során?

Válasz: Tisztelt Kérdező! A releváns dokumentumok és az ügy részleteinek ismerete nélkül sajnos nem áll módomban nyilatkozni arról, hogy mire számíthatnak az eljárás során.