Kérdés: Másfél éve új kazánt és bojlert építettünk be és a bojler már 2-3 hónap után kezdett rozsdásodni. A szerelő megnézte, de nem történt semmi. Közel fél éve a kazán termosztát hibajelzést írt ki. A szerelő nem tudta megoldani. A kazán ugyan működik, de szeretnénk, ha ez a hibajelzés nem lenne állandóan a kijelzőn, mert így nem látom az aktuális hőmérsékletet. A szerelő viszont már fel sem veszi a telefont. Megértem, hogy nagyon sok munkája van, de a karbantartás is az ő feladata. A kazán még jótállásos. Jogom van még visszaadni az eladónak, ha nem javítja meg?

Válasz: Tisztelt Kérdező! Igen, joga van a szerződéstől elállni, ha nem javítja, vagy javíttatja meg az eladó a készüléket.

www.jogomvan.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket (cookies) használ ahhoz, hogy a weboldal megfelelően működjön, továbbá az oldalt felkereső látogatók számára a legjobb felhasználói élményt lehessen biztosítani. A sütikben elmentett információk a weboldalt felkereső látogatók böngészőjében kerül tárolásra, és olyan adatokat tartalmaznak amelyeknek segítségével felismerhetjük, ha a weboldalra visszalátogat, vagy segít abban, hogy a weboldal melyik oldalait látogatja a felhasználó a leggyakrabban, mik a legérdekesebbek számára, melyik részek a legjobban használhatóak.

A felhasználó a bal oldali rész fülein keresztül a süti beállításokat részletesen be tudja állítani.