Kérdés: Egy üzletben online vásároltam 2 db ruhát, összesen 30.000 Ft értékben, június 25-én rendeltem meg és fizettem ki. Az üzletben vettem át július 10-én. Július 30-án, tegnap e-mailben elálltam a szerződéstől. A saját vállalásuk, hogy 30 napom van a visszavitelre. Tehát úgy számoltam, hogy augusztus 9-e az utolsó nap, mikor még visszavihetem. Ma, 31-én azt a választ kaptam, hogy a visszavitel már nem lehetséges, mivel a 30 napot ők onnan számolják, hogy a raktárból elindult a ruha a bolt fele. Úgy érzem, megtévesztés áldozata lettem. Minden webshop onnantól kezdve szokta számolni a visszavitelre biztosított napokat, amikor a terméket átveszem. A bolt szabályzata így szól szó szerint: “Visszaküldés. Online vásárlás: Önnek 30 napja van a megrendelése szállítási dátumától számítva.” Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül-e ez? Milyen lépéseket tehetek? Visszakaphatom a pénzem? Felháborítónak tartom ezt és úgy érzem becsaptak, átvertek.

Válasz: Tisztelt Kérdező! Nem minősül annak, hiszen az online vásárlással elfogadta az általános szerződési feltételeket. A szállítási dátum az az időpont, amikor a ruha elküldésre kerül.